I&F MCCANN GRUPA NAJUSPEŠNIJA AGENCIJSKA MREŽA NA REVIJI BALCANNES

Na regionalnoj reviji najboljih kampanja BalCannes agencije koje posluju u okviru I&F McCann Grupe imale su najviše radova, čak šest u 25 najboljih projekata. Žiri novinara po prvi put dodelio je nagradu za Najbolji projekat  kampanji Lav kokice agencije McCann Beograd.

Biljana-Kolaković-Regional-Managing-Director-Universal-Media-1

„Nagrada za našu kampanju Lav kokice je nagrada za inovativnu kreativnost, za poigravanje medijima i svojevrsni komunikacioni eksperiment koji ne srećemo često u svakodnevnoj praksi.“ kaže Jana Savić Rastovac, kreativna direktorka agencije McCann Beograd i dodaje: „U naš kreativni proizvod, kesu Lav kokica, stalo je gotovo sve: direktna komunikacija sa potrošačem, PR saopštenje, promocija na mestu prodaje i poziv da se proizvod proba. Ovo je nagrada za nastojanje naše agencije da se granice poznatog istražuju i da se za naše klijente osmišljavaju novi i hrabriji načini komunikacije.”

UM Beograd jedina je medijska agencija čija kampanja Coca – Cola Simply Tastly App  je izabrana u 25 najboljih kampanja.

Tastly kampanja je ostvarila izvanredne rezultate zato što smo razumeli momente koji su ključni za potrošače, medije, pri čemu smo stalno merili i pratili učinak.“  ističe Biljana Kolaković, regionalna direktorka agencije UM i dodaje: „Ova kampanja najbolji je primer integracije podataka i tehnologije u svrhu postizanja rezultata. Ponosni smo na našu dugogodišnju saradnju sa kompanijom Coca-Cola sa kojom iz godine u godinu kreiramo uspešne kampanje.“

Pored ove dve, u top 25 najboljih kampanja izabrane su i kampanje agencija McCann Zagreb / Fahrenheit i McCann Skopje koje posluju u okviru I&F McCann Grupe.

Na ovogodišnjem BalCannes-u, regionalnoj reviji reklamnih kampanja koja se održava u okviru Weekend Media Festivala u Rovinju, učestvovalo je rekordnih 57 agencija iz pet zemalja regiona jugoistočne Evrope.