ODRŽANA PITCH AKADEMIJA ZA MEDIJSKE AGENCIJE

U okviru Pitch Akademije, predstavnici IPG Mediabrands mreže održali su u Beogradu trening za regionalne timove agencije UM. Program edukacije vodili su Howard Nead, Chief Growth Officer u IPG Mediabrands i Stefan Burford, Chief Strategy Officer u IPG Mediabrands, koji su tokom proteklih godina značajno doprinIJeli razvoju strateških i multidimenzionalnih rJešenja za klijente networka.

„S obzirom na stalne promene u industriji, kontinuirano osvežavanje znanja i razmena iskustava neophodni su za održavanje standarda kvaliteta usluga koje UM pruža svojim klijentima. U tom smislu, Pitch Academy otkriva nove insight-e o pitch procesima, predlaže pristupe razmišljanja i komunikacije, i analizira najbolju praksu u okviru globalne mreže. Pored toga, regionalni timovi se dodatno jačaju, integrišu i zajedno pokreću zanimljive projekte“, rekla je Biljana Kolaković, regionalna direktorica agencije UM.

Pitch proces je neretko prelomni trenutak u životu agencija i predstavlja teren na kojem dodatne vještine i znanja odnose prevagu. „Povratne informacije o prezentacijskim veštinama, saveti u pogledu različitih alata i tehnika komunikacije, i saznanja o modelima planiranja, pripreme i realizacije pitch procesa, obogaćuju agencijske timove, pružaju im efikasnu podršku u radu i omogućavaju da sigurniji i opušteniji nastupe pred klijentima“, kaže Katarina Kostić, regionalna direktorica razvoja za medijske operacije u okviru UM.

Pitch Academy predstavlja značajan segment regionalnog plana edukacije, a samim tim i strateškog opredeljenja UM mreže da svojim klijentima obezbijedi profesionalne, kreativne i efektne media planove, što potvrđuje postojan odnos povjerenja i saradnje sa klijentima.