Sve vijesti

  • a2eae55541

    IPG Mediabrands drugi u svijetu u dobijanju novih klijenata

    Prema ovogodišnjem RECMA izvještaju, agencijska mreža IPG Mediabrands druga je u svijetu po ostvarenom new business-u, odnosno dobijanju novih klijenata. Ovaj uspjeh ostvaren je prije svega zahvaljujući agencijama Initiative i UM koje posluju u okviru IPG Mediabrands. Ove medijske agencije u dobijanju novih klijenata pojedinačno su se na globalnom nivou plasirale na drugo (Initiative),

  • 2b6eab58a2

    Opstaju oni koji se novonastaloj situaciji najbolje prilagode

    Okrugli stol u organizaciji Poslovnog dnevnika na temu marketinga. Sudjelovali su: Nikola Zinic, Darko Bakaric, Mislav Krajac, Marina Culic Fisher,Kresimir Dominic, Anamaria Horacek , Ljiljana Ivosevic. Photo: Petar Glebov/PIXSELL   Predstavnici sedam hrvatskih marketinških i PR aegncija pokušali su odgonetnuti tajnu uspjeha pojedine agencije, tj. što to neke izdvaja u moru istih. Tajni sastojak čini se je u

  • magna um

    50 posto globalnog digitalnog oglašavanja odvija se na mobilnim uređajima

    U posljednjem izvještaju o globalnom tržištu oglašavanja, Magna – istraživačka agencija u okviru IPG Mediabrands, predviđa rast investicija u sferi oglašavanja za 3,7 posto, odnosno na 505 milijardi dolara do kraja 2017. godine. Digitalni mediji prevazišli su televiziju i preuzeli vodstvo u prihodima od oglašavanja. Najvećim dijelom za to je zaslužna prodaja u segmentima

  • home-pic-wp

    UM OTKRIVA REZULTATE WAVE 9 – GLOBALNOG ISTRAŽIVANJA O NAVIKAMA KORISNIKA DRUŠTVENIH MREŽA

      Globalna agencijska mreža UM objavila je po deveti put godišnje rezultate istraživanja o navikama korisnika društvenih medija – Wave. Istraživanje je dalo jasnu poruku: pažnja potrošača je sve kraća i od vitalnog je značaja za sve koji rade u industriji komunikacija i oglašavanja razumjeti koji su životni trenuci kada brand može biti relevantan potrošačima i koje su

  • wp-news12

    ODRŽANA PITCH AKADEMIJA ZA MEDIJSKE AGENCIJE

    U okviru Pitch Akademije, predstavnici IPG Mediabrands mreže održali su u Beogradu trening za regionalne timove agencije UM. Program edukacije vodili su Howard Nead, Chief Growth Officer u IPG Mediabrands i Stefan Burford, Chief Strategy Officer u IPG Mediabrands, koji su tokom proteklih godina značajno doprinIJeli razvoju strateških i multidimenzionalnih rJešenja za klijente networka. „S obzirom na stalne promene u industriji, kontinuirano osvežavanje znanja

  • wp-katarinakostic

    Katarina Kostić: Ako ste mislili da su mediji dosadni grdno se varate

    Katarina Kostić: Ako ste mislili da su mediji dosadni grdno se varate U okviru edukativnog programa AcademIAA, Katarina Kostić, regionalna direktorka razvoja za medijske operacije u okviru UM, održala je predavanje pod nazivom “Zašto je čitav svet opčinjen medijima?”, kojim je otvoren edukativni modul Mediji. “Čast mi je bila da u svet, koji se poslednjih godina

  • wp-biljana_kolakovic1

    BILJANA KOLAKOVIĆ: FORMULA ZA STICANJE POVJERENJA

    TAJNA FORMULA: Bolje razumijevanje podataka, korištenje tehnologije, integracija kreativnih ideja i identificiranje malih, ličnih medijskih trenutaka koji su važni za potrošače. Universal Media (UM) veruje da je zadatak medijske agencije 21. stoljeća da ispriča priču o proizvodu i učini ideju privlačnom i bliskom potrošačima, u isto vrijeme shvatajući sve izazove novih tehnologija. Mi ćemo vam

  • wp-ifmccanngrupaexchanging1

    I&F MCCANN GRUPA U RAZMENI ISKUSTAVA NA ZIMSKOM VIVALDI CMO & CCO FORUMU

    Zimski Vivaldi CMO & CCO forum, koji se održava na Mokroj Gori od 1. do 3. decembra, okupiće stručnjake iz oblasti marketinga, komunikacija, medija i srodnih industrija u cilju razmene iskustava i unapređenja struke u Srbiji i regionu. Selektor ovogodišnjeg foruma je Vanda Kučera, direktorka korporativnih poslova I&F McCann Grupe, koja će u četvrtak, 1. decembra,

  • face-wp-pic1

    I&F MCCANN GRUPA NAJUSPEŠNIJA AGENCIJSKA MREŽA NA REVIJI BALCANNES

    Na regionalnoj reviji najboljih kampanja BalCannes agencije koje posluju u okviru I&F McCann Grupe imale su najviše radova, čak šest u 25 najboljih projekata. Žiri novinara po prvi put dodelio je nagradu za Najbolji projekat  kampanji Lav kokice agencije McCann Beograd. „Nagrada za našu kampanju Lav kokice je nagrada za inovativnu kreativnost, za poigravanje medijima i svojevrsni komunikacioni eksperiment koji ne srećemo često u svakodnevnoj

  • TASTYL

    Storija dobre mobilne aplikacije

    Kako mobilna tehnologija iz dana u dan napreduje, a mobilne aplikacije nude različite opcije za unapređenje poslovanja, brendovi nastoje da isprate trendove i komuniciraju sa svojim potrošačima tim putem, nudeći relevantne informacije, znanja i iskustva. Ukoliko imamo u vidu da privlačenje novih potrošača određene robe ili usluge svakako predstavlja izdatak, neretko i višestruko veći

12