• SrdjanSaper

    Srđan Šaper

    Chairman I&F McCann Grupa

    • Srđan Šaper

      Chairman I&F McCann Grupa

    • Srđan Šaper je aktivan u advertising svijetu duže od 30 godina. Karijeru je započeo kao muzička zvijezda, nakon čega je postao stručnjak za marketing i komunikacije, ali i uspješan preduzetnik. Srđan je stvorio kompaniju I&F McCann Grupa, koja je jedan od vodećih komunikacijskih sistema koji posluje na 12 tržišta u jugoistočnoj Evropi i nordijskim zemljama te zapošljava više od 600 ljudi.

      POSLOVNA I ADVERTISING KARIJERA

      Nakon završetka umjetničke karijere, gdje je bio osnivač i član popularnog rokenrol benda IDOLI, ušao je u advertising svijet. Radio je na pozicijama kreativnog direktora, producenta televizijskih reklama i direktora, za agencije Ogilvy & Mather, Saatchi & Saatchi, SM Delo, Borba, Idols & Friends. Između ostalog, Srđan Šaper je kreirao mnogo uspješnih kampanja. 1997. godine Srđan je potpisao ugovor sa kompanijom McCann Worldgroup i otvorio agencije u Srbiji i Makedoniji. U narednih nekoliko godina Srđan je otvorio McCann agencije i u drugim državama. Danas je Srđan Šaper osnivač i predsjednik marketinške agencije I&F McCann Grupa, koja je vodeći komunikacijski sistem u jugoistočnoj Evropi (koji pokriva 8 zemalja: Srbiju, Hrvatsku, Sloveniju, Makedoniju, Bosnu i Hercegovinu, Albaniju, Bugarsku) i nordijskim zemljama (Švedska, Danska, Norveška, Finska), i koji zapošljava više od 600 talentiranih profesionalaca. Srđan Šaper i I&F McCann Grupa su dva najveća partnera kompanija McCann Worldgroup i IPG.

      POSLOVNA ZAJEDNICA

      Srđan Šaper je pokretač brojnih projekata iz oblasti kulture i komunikacije. Autor je projekta za poboljšanje imidža Srbije "La Serbie original version", koji je pokrenut u novembru 2000. godine u Parizu, i koji je imao za cilj predstaviti duh Srbije nakon političkih promjena i demokratizacije. Jedan je od stvaralaca mnogih, veoma uspješnih izbornih kampanja u Srbiji i regionu. Tokom svoje karijere bio je u upravnim odborima raznih poslovnih i javnih institucija. Između ostalog, Srđan Šaper je član i Međunarodnog udruženja propagandista (IAA), Američke privredne komore (AmCham) i mnogih drugih. Za svoj doprinos razvoju marketinga Srđan Šaper je dobio Nagradu za životno djelo, koju dodjeljuje Udruženje za tržišne komunikacije (UEPS). Dobio je i nekoliko prestižnih nagrada za aktivno učešće u poslovnoj i advertising zajednici.  Stalni je predavač na Univerzitetu umjetnosti u Beogradu, ali i čest predavač i govornik na mnogobrojnim međunarodnim konferencijama o marketingu i komunikacijama.

      Srđan je diplomirao filmsku i televizijsku režiju na Fakultetu dramskih umjetnosti u Beogradu.

  • darko 252x379

    Darko Lukić

    Izvršni direktor za medijske operacije u okviru I&F McCann Grupe

    • Darko Lukić

      Izvršni direktor za medijske operacije u okviru I&F McCann Grupe

    • Darko Lukić ima 20 godina iskustva u reklamnoj industriji. Diljem Jugoistočne Evrope Lukić se smatra vrsnim medijskim strategom sa međunarodnim iskustvom koje uključuje rad i u medijima i u marketinškim agencijama.

      Karijeru je započeo 1996. godine u kompaniji New World Publishing Inc. u Pragu, a nakon 3 godine pristupio je istoj kompaniji u Budimpešti. Sedam godina docnije, 2005. godine, Darko je bio jedan od osnivača  kompanije CEE Business Media, također u Budimpešti.

      MBA diplomu je stekao na UK Open University. Tokom karijere u agenciji UM, Darko je sarađivao sa svim ključnim klijentima i tako direktno učestvovao u razvoju UM agencija diljem regiona.

      Poznat je po svojoj energiji, posvećenosti uspjehu i dinamičnom svijetu medija, a ponosan je na sve uspjehe koje je UM postigao tokom poslednjih 10 godina, od ulaska na nova tržišta, do dobijanja novih klijenata, i uvođenja novih usluga.

      Darko voli reći kako se osjeća veoma privilegirano i ponosno što može da sarađuje sa neverovatnim timom agencije UM koji čine ljudi iz svih tržišta Jugoistočne Evrope. Slobodno vrijeme provodi sa porodicom i prijateljima. Voli pozorište i operu, a veliki je ljubitelj i sportskih događaja, posebno fudbalskih i košarkaških.

  • kaca 252x378

    Katarina Kostić

    Regionalna direktorica razvoja za medijske operacije I&F McCann Grupe

    • Katarina Kostić

      Regionalna direktorica razvoja za medijske operacije I&F McCann Grupe

    • Katarina Kostić je stručnjak za medije i komunikacije koji ima više od 15 godina iskustva u industriji.  Agenciji UM Beograd pridružila se nakon završetka Master studija na smjeru Kultura i Mediji na Goldsmit fakultetu Univerziteta u Londonu.

      Otkad je prije 15 godina započela revolucija u medijima, raste i Katarinina znatiželja prema medijskoj i komunikacijskoj industriji, potrošačima, integracijama i ulogom medija u ukupnom uspjehu brendova i poslovanja. 

      Katarina je ključni član new business i strateškog tima agencije, a njeno duboko razumijevanje industrije je neprocenjivo kako za međunarodne, tako i za lokalne klijente.

      Ekspert je za komunikacijske i medijske strategije, trendove i istraživanja, dok su njen glavni fokus rast i stalni razvoj medijskih usluga u okviru I&F McCann Grupe.

      Katarina je veoma ponosna na svoju sposobnost da prepozna trendove, kao i odlučnost da radi stvari na drugačiji i bolji način. Prepoznala je potrebu za objedinjavanjem tima Jugoistočne Evrope, integrisanjem digitala i oflajna, ali i potrebu za većom integrisanošću sa kreativnim timovima.

      Diplomirana je istoričarka umjetnosti, ali i trenirani dizajner cvijeća i majka dvoje nevjerovatne djece, uživa u svemu što svijet ima da ponudi.

  • biljana-kolakovic

    Biljana Kolaković

    Regionalna izvršna direktorica agencije UM

    • Biljana Kolaković

      Regionalna izvršna direktorica agencije UM

    • Biljana Kolaković ima više od 17 godina iskustva u industriji komunikacija, a svoju karijeru započela je kao medija planer. Agenciji se pridružila nakon što je 1999. godine diplomirala na Fakultetu za međunarodni menadžment.

      Biljana ima bogato iskustvo u analizi medija, kupovini medijskog prostora i optimizaciji medijskih ulaganja, strateškom planiranju, projektnom menadžmentu, ali je najpoznatija po svojim liderskim sposobnostima. Predvodila je Agenciju u njenoj transformaciji iz agencije za tradicionalno medijsko planiranje u integriranu komunikacijsku agenciju u čijem središtu je klijent te osiguravala da tim agencije UM dobija sva znanja i alate za stvaranje i implementaciju zanimljivih priča za brendove, koji su vidljivi u svim medijima.

      Najvažniji projekat, na koji je veoma ponosna, je proširenje UM Brenda u cijelom Jadransko-balkanskom regionu, kao i entuzijastičan rad na integriranju timova na različitim tržištima. Jedan od njenih najvećih uspjeha bio je dobijanje tendera za medijsko planiranje i kupovinu medijskog prostora za kompaniju L’Oréal na svim tržištima Jadransko-balkanskog regiona, gdje je agencija UM bila jasan izbor klijenta, zbog optimizirane, pametne ponude za konsolidaciju menadžmenta medijskih aktivnosti u regionu. 

      Svoje slobodno vrijeme provodi sa porodicom i prijateljima, usavršavajući svoje kulinarske sposobnosti.

  • mario-lovric

    Mario Lovrić

    Izvršni direktor

    UM Zagreb & Ljubljana

    • Mario Lovrić

      Izvršni direktor

      UM Zagreb & Ljubljana

    • Mario ima preko 10 godina iskustva u industriji komunikacija, a član UM porodice postao je 2012. godine. Sasvim je prirodno što je ušao u svijet medijskog poslovanja pošto je oduvijek bio fasciniran fenomenom medija i njegovim utjecajem na savremenu kulturu i društvo. U agenciji UM je dalje razvio svoje vještine u medijskom istraživanju, planiranju, kupovini medijskog prostora i pregovaranju, koje je stekao prilikom rada sa nekim od najvećih klijenata Agencije, poput kompanija Vip i L’Oreal.

      Jedno od njegovih najvećih dostignuća je uspješno preuzimanje vodeće pozicije u agenciji UM Zagreb 2014. godine, zajedno sa konsolidacijom tima i jačanjem timskog duha. Agencija je tokom tog procesa zadržala stabilnu poziciju na tržištu, tako što je Mario uspio zadržati glavne klijente, ali i pridobiti nekoliko novih, što je pomoglo u održavanju jake tradicije agencije UM na hrvatskom tržištu.

      Također je ponosan na mnoge nagrade koje je agencija UM Zagreb dobila na lokalnom tržištu u posljednjih nekoliko godina, ali i privilegovan što svakodnevno sarađuje sa svojim iskusnim timom.

      Van posla ga možete pronaći na dobrom rok-koncertu ili na basketu, gdje je uvijek u društvu prijatelja i porodice.

      Omiljeno mjesto na svijetu mu je zagrljaj njegova dva sina, po mogućnosti sa pogledom na zalazak sunca na plaži.

  • marijana-kovacevic

    Marijana Kovačević

    Izvršna direktorica

    UM Sofia

    • Marijana Kovačević

      Izvršna direktorica

      UM Sofia

    • Marijana ima 11 godina iskustva u industriji komunikacija, a stekla ga je radom u Agenciji u Podgorici od njenog osnivanja. Diplomirala je na Fakultetu političkih nauka, a tokom rada u Agenciji stekla je sveobuhvatno znanje iz odnosa sa javnošću, medijskog planiranja i kupovine medijskog prostora te kreativnog rada na raznim projektima za klijente Agencije. Ponosna je na činjenicu da je tokom kratkog perioda UM Sofija postala jedna od vodećih medijskih agencija na tržištu, koja se fokusira na vještine, znanje i ljude. Tim koji čini 17 medijskih stručnjaka obezbijedio je portfolio klijenata iz raznih kategorija.

      Svoje slobodno vrijeme provodi na egzotičnim putovanjima, većinom istražujući omiljeni kontinent - Aziju. Govori hebrejski i veliki je ljubitelj knjiga.

  • nermina-masala

    Nermina Kelić

    Izvršna direktorica

    UM Sarajevo

    • Nermina Kelić

      Izvršna direktorica

      UM Sarajevo

    • Nermina ima 9 godina iskustva u industriji. U agencijama McCann i UM je od završetka diplomskih studija marketinga na Ekonomskom fakultetu u Sarajevu.

      Njeno iskustvo i znanje iz strateškog planiranja, kupovine medijskog prostora, razvoja online strategija i menadžmenta društvenih medija su rezultat posvećenog rada i uspješnog upravljanja projektima za mnoge klijente, kao što su The Coca-Cola Company, Violeta, Podravka i MasterCard.

      Jedan od ključnih projekata koji je Nermina uspješno implementirala jeste dobijanje The Coca-Cola Company za klijenta u BiH 2012. godine. Od tada je zajedno sa svojim timom osvojila nekoliko svjetskih i regionalnih klijenata i obezbijedila Agenciji poziciju jedne od vodećih na tržištu.

      Fotografija i slikarstvo su nešto što voli raditi u slobodno vrijeme. Ponosna je što može reći da je i zvanično ostvarila svoj desetogodišnji plan za budućnost koji je napisala tokom studija, i već se raduje novim izazovima koji su pred njom. Van posla uživa u društvu jednog malog plavookog dječaka, a u kancelariji u najboljem poslu na svijetu.

  • roza-petrovska2

    Roza Petrovska

    Izvršna direktorica

    UM Skopje

    • Roza Petrovska

      Izvršna direktorica

      UM Skopje

    • Roza se pridružila agenciji UM 2003. godine. Kao diplomirani inžinjer tehnologije, u Agenciji je dobila priliku da primijeni stečeno znanje i vještine iz organizacije, komunikacije, administracije, upravljanja projektima i ljudskim resursima, kao i iz analize podataka.

      Radila je na raznim pozicijama u agenciji UM, kao i u svim ključnim timovima, što je dovelo do toga da postane inspirativan vođa koji umije uspješno upravljati projektnim timovima i implementirati poslovne inovacije. 

      Tokom karijere u agenciji UM imala je važnu ulogu zbog svog inovativnog razmišljanja kojim je podržavala edukaciju zaposlenih, ali i zbog inovativnog pristupa za uključivanje potrošača i podizanje zadovoljstva klijenata na viši nivo.

      Roza je bila dio tima koji je osvojio prvog “Zlatnog lava” za Makedoniju na uglednom svjetskom advertising festivalu “Cannes Lions” u Kanu 2009. godine, za kampanju za podizanje svijesti o raku testisa “Check them!”(Provjeri ih).  

      Roza obožava putovanja, prirodu, arhitekturu i fotografiranje pejzaža, kao i sklapanje novih prijateljstava. Već dugi niz godina uživa i u amaterskoj glumi, muzici i pisanju.

  • www.djordjezivaljevic.com

    Vladimir Draganić

    Izvršni direktor

    UM Podgorica

    • Vladimir Draganić

      Izvršni direktor

      UM Podgorica

    • Vladimir iza sebe ima devet godina rada u medijskoj agenciji UM, i prešao je razvojni put od Media Plannera do vođe medijskih timova i rada na gotovo svim velikim projektima, vođenja pitch procesa, osmišljavanja medijskih strategija i saradnje sa agencijskim klijentima

      Veoma je ponosan na svoj tim i na vrijednosti koje su zajedno gradili i na kojima danas počiva UM Podgorica.

      Veliku pažnju posvećuje mentorstvu i kontinuiranom razvoju ekspertize i uslova za rad, što za posljedicu ima stabilnu poziciju agencije na tržištu, konstantno unaprjeđenje poslovanja i agencije i klijenata, kao  i reputaciju UM-a kao poželjnog poslodavca.

      Zaljubljenik je u sport i filmove i u slobodno vrijeme se rekreativno bavi boksom.

       

  • suela

    Suela Shtylla

    Izvršna direktorica

    McCann Tirana

    • Suela Shtylla

      Izvršna direktorica

      McCann Tirana

    • Suela predstavlja McCann porodicu od njenog osnivanja u Albaniji. Prije 8 godina počela je raditi kao izvršni direktor Agencije i oko sebe je izgradila tim koji je danas poznat kao McCann Tirana. Kao rezultat njenog rada i posvećenosti, Agencija se danas nalazi među deset najboljih u Albaniji, i smatra se kompanijom koja postavlja standarde, ali i etičke principe profesionalizma i poslovanja.

      Suelina biografija sastoji se više od 13 godina iskustva u komunikacijskoj industriji i rada sa međunarodnim i lokalnim klijentima poput: The Coca – Cola Company, Albtelecom, MasterCard, L’Oreal, Trans Adriatic Pipeline, Intesa Sanpaolo Bank itd. Njena uloga i vizija su centralni u menadžmentu i administraciji agencijske strateške pozicije, razvoja i new businessa.

      Odlična je u strateškom i analitičkom razmišljanju. Osim toga ima i odlične komunikacijske i pregovaračke sposobnosti, budističko strpljenje i smirenost, kao i oštro oko za detalje. 

      Njeni hobiji su knjige o jogi za planinare i pridobijanje novih klijenata.  :-)