O nama
Mi vjerujemo da bolje razumijevanje podataka i veća kreativnost donose bolje rezultate našim klijentima u medijskim momentima koje prepoznamo kao najrelevantnije za potrošače.
Mi smo kreativna medijska agencija, koja nastoji izbrisati granicu između medija i kreativnosti, podataka i sadržaja te nauke i umjetnosti.
U regionu jugoistočne Evrope, agencija UM je deo I&F Mediabrands (u vlasništvu Across Media Holdinga), jednog od vodećih komunikacionih sistema sa agencijama na tržištima Srbije, Bugarske, Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Slovenije, Severne Makedonije, Crne Gore i Albanije, te sa više od 200 medijskih stručnjaka koji donose inovacije u kampanje velikog broja klijenata, uključujući Nestlé, Ahold Delhaize, Bambi, Imlek, A1, Johnson & Johnson, Carlsberg, Air Serbia, Banca Intesa, Dr Theiss. ..
Kao dio kompanije IPG Mediabrands, UM svjetska mreža radi u više od 100 zemalja, zapošljavajući preko 4.800 ljudi.
Misija
Prepoznati trenutke u kojima će poruke brendova dostići maksimUM utjecaja i relevantnosti.
Klijenti
Usluge