Sve vijesti

  • Final za sajt

    Od Generacije X do Generacije Z: Četiri žene, četiri priče, jedna agencija

    Upoznajte 4 žene iz UM-a, sa različitim godinama iskustva. Šta one misle o branši, ženama u marketingu, te koji su to izazovi...

  • deni

    Deni Ćatović u žiriju SoMo Borac festivala

      Somo Borac, najvažnija regionalna digitalna nagrada dodjeljuje se i ove godine, i to po deveti put. Žiri je sastavljen od digitalnih stručnjaka iz najboljih agencija cijele regije. Njihovo znanje i iskustvo igraju veliku ulogu u odabiru najboljih radova u devet kategorija. Među njima je i naš Digital Account Director, Deni Ćatović. „Jako mi je žao

  • fd53fce648

    UM Impact Day u znaku solidarnosti

            Zaposleni u preko 50 zemalja u kojima posluje globalna agencijska mreža UM obeležili su Impact Day (Dan uticaja) demonstrirajući zajedništvo i solidarnost podelivši na društvenim mrežama svoje aktivnosti služeći se hashtagovima #UMImpactDay i #UMBetterWorld. Kao i prošle godine, i ovaj UM Impact Day održava se virtuelno zbog pandemije virusa COVID-19. Novina je da će ova manifestacija prvi put biti obeležena tokom dva dana,

  • NERMINA KELIC1200X800-01

    Nermina Mašala-Kelić: “Tanka je linija između kreativnosti i podataka!”

    Nermina Mašala Kelić posljednjih sedam godina provodi na poziciji direktorice medijske agencije UM Sarajevo, zbog čega je imala priliku surađivati sa velikim globalnim klijentima kao što su Coca-Cola, Master Card, H&M i mnogi drugi. Jedan od najvažnijih aspekata njene karijere je podučavanje i doprinos u stvaranju boljeg profesionalnog okruženja, zbog čega je redovna predavačica

  • mladi um sa

    UM Sarajevo: Šta mlade ljude privlači u agencije

    U seriji intervjua koje objavljujemo sa mladim liderima na našem portalu jedna stvar se provlači gotovo kao konstanta: “Došao/došla sam u agenciju na studentsku praksu i tu ostao/ostala.” Sve ukazuje na to da je studentska praksa u agencijama odliačan izvor mladih kadrova. Studenti stiču praksu, a agencije imaju mogućnost za izvrsnu selekciju kadrova. Prije mjesec

  • zajedno-za podrsku-medijima-na-balkanu

    Zajedno za podršku medijima na Balkanu

    Početkom februara je u Sarajevu održan prvi BMAP (Balkan Media Assistance Program) medijski forum pod nazivom “Mediji, tržište i politika: novi izazovi, stare pretnje”. Forum je organizovao u sklopu USAID-ovog Programa podrške medijima Zapadnog Balkana, koji implementira Internews Network uz partnerstvo sa FHI360. Forum je okupio učesnike iz Srbije, Bosne i Hercegovine, Crne Gore,

  • deni

    Deni Ćatović: Nisam ja izabrao digital, digital je izabrao mene

    Deni Ćatović na čelu je Digital media odjela agencija Universal Media Sarajevo u kojoj već pet godina kreira strategije za klijente poput The Coca-Cola Company, Podravka, Carlsberg, Addiko BANK i druge. Diplomirani je ekonomista i školovani gitarista, a svoju je profesionalnu karijeru započeo kao prodavač kancelarijskog materijala. Njegova omiljena riječ je “MOŽE!” MM: Diplomirani ekonomista, gitarista, momak sa iskustvom u prodaji kancelarijskog materijala,

  • a2eae55541

    IPG Mediabrands drugi u svijetu u dobijanju novih klijenata

    Prema ovogodišnjem RECMA izvještaju, agencijska mreža IPG Mediabrands druga je u svijetu po ostvarenom new business-u, odnosno dobijanju novih klijenata. Ovaj uspjeh ostvaren je prije svega zahvaljujući agencijama Initiative i UM koje posluju u okviru IPG Mediabrands. Ove medijske agencije u dobijanju novih klijenata pojedinačno su se na globalnom nivou plasirale na drugo (Initiative),

  • 2b6eab58a2

    Opstaju oni koji se novonastaloj situaciji najbolje prilagode

    Okrugli stol u organizaciji Poslovnog dnevnika na temu marketinga. Sudjelovali su: Nikola Zinic, Darko Bakaric, Mislav Krajac, Marina Culic Fisher,Kresimir Dominic, Anamaria Horacek , Ljiljana Ivosevic. Photo: Petar Glebov/PIXSELL   Predstavnici sedam hrvatskih marketinških i PR aegncija pokušali su odgonetnuti tajnu uspjeha pojedine agencije, tj. što to neke izdvaja u moru istih. Tajni sastojak čini se je u

  • magna um

    50 posto globalnog digitalnog oglašavanja odvija se na mobilnim uređajima

    U posljednjem izvještaju o globalnom tržištu oglašavanja, Magna – istraživačka agencija u okviru IPG Mediabrands, predviđa rast investicija u sferi oglašavanja za 3,7 posto, odnosno na 505 milijardi dolara do kraja 2017. godine. Digitalni mediji prevazišli su televiziju i preuzeli vodstvo u prihodima od oglašavanja. Najvećim dijelom za to je zaslužna prodaja u segmentima