Od Generacije X do Generacije Z: Četiri žene, četiri priče, jedna agencija
Upoznajte 4 žene iz UM-a, sa različitim godinama iskustva. Šta one misle o branši, ženama u marketingu, te koji su to izazovi...
Upoznajte 4 žene iz UM-a, sa različitim godinama iskustva. Šta one misle o branši, ženama u marketingu, te koji su to izazovi...
Somo Borac, najvažnija regionalna digitalna nagrada dodjeljuje se i ove godine, i to po deveti put. Žiri je sastavljen od digitalnih stručnjaka iz najboljih agencija cijele regije. Njihovo znanje i iskustvo igraju veliku ulogu u odabiru najboljih radova u devet kategorija. Među njima je i naš Digital Account Director, Deni Ćatović. „Jako mi je žao
Zaposleni u preko 50 zemalja u kojima posluje globalna agencijska mreža UM obeležili su Impact Day (Dan uticaja) demonstrirajući zajedništvo i solidarnost podelivši na društvenim mrežama svoje aktivnosti služeći se hashtagovima #UMImpactDay i #UMBetterWorld. Kao i prošle godine, i ovaj UM Impact Day održava se virtuelno zbog pandemije virusa COVID-19. Novina je da će ova manifestacija prvi put biti obeležena tokom dva dana,
Nermina Mašala Kelić posljednjih sedam godina provodi na poziciji direktorice medijske agencije UM Sarajevo, zbog čega je imala priliku surađivati sa velikim globalnim klijentima kao što su Coca-Cola, Master Card, H&M i mnogi drugi. Jedan od najvažnijih aspekata njene karijere je podučavanje i doprinos u stvaranju boljeg profesionalnog okruženja, zbog čega je redovna predavačica
U seriji intervjua koje objavljujemo sa mladim liderima na našem portalu jedna stvar se provlači gotovo kao konstanta: “Došao/došla sam u agenciju na studentsku praksu i tu ostao/ostala.” Sve ukazuje na to da je studentska praksa u agencijama odliačan izvor mladih kadrova. Studenti stiču praksu, a agencije imaju mogućnost za izvrsnu selekciju kadrova. Prije mjesec
Početkom februara je u Sarajevu održan prvi BMAP (Balkan Media Assistance Program) medijski forum pod nazivom “Mediji, tržište i politika: novi izazovi, stare pretnje”. Forum je organizovao u sklopu USAID-ovog Programa podrške medijima Zapadnog Balkana, koji implementira Internews Network uz partnerstvo sa FHI360. Forum je okupio učesnike iz Srbije, Bosne i Hercegovine, Crne Gore,
Deni Ćatović na čelu je Digital media odjela agencija Universal Media Sarajevo u kojoj već pet godina kreira strategije za klijente poput The Coca-Cola Company, Podravka, Carlsberg, Addiko BANK i druge. Diplomirani je ekonomista i školovani gitarista, a svoju je profesionalnu karijeru započeo kao prodavač kancelarijskog materijala. Njegova omiljena riječ je “MOŽE!” MM: Diplomirani ekonomista, gitarista, momak sa iskustvom u prodaji kancelarijskog materijala,
Prema ovogodišnjem RECMA izvještaju, agencijska mreža IPG Mediabrands druga je u svijetu po ostvarenom new business-u, odnosno dobijanju novih klijenata. Ovaj uspjeh ostvaren je prije svega zahvaljujući agencijama Initiative i UM koje posluju u okviru IPG Mediabrands. Ove medijske agencije u dobijanju novih klijenata pojedinačno su se na globalnom nivou plasirale na drugo (Initiative),
Okrugli stol u organizaciji Poslovnog dnevnika na temu marketinga. Sudjelovali su: Nikola Zinic, Darko Bakaric, Mislav Krajac, Marina Culic Fisher,Kresimir Dominic, Anamaria Horacek , Ljiljana Ivosevic. Photo: Petar Glebov/PIXSELL Predstavnici sedam hrvatskih marketinških i PR aegncija pokušali su odgonetnuti tajnu uspjeha pojedine agencije, tj. što to neke izdvaja u moru istih. Tajni sastojak čini se je u
U posljednjem izvještaju o globalnom tržištu oglašavanja, Magna – istraživačka agencija u okviru IPG Mediabrands, predviđa rast investicija u sferi oglašavanja za 3,7 posto, odnosno na 505 milijardi dolara do kraja 2017. godine. Digitalni mediji prevazišli su televiziju i preuzeli vodstvo u prihodima od oglašavanja. Najvećim dijelom za to je zaslužna prodaja u segmentima