Sve vijesti

  • mladi um sa

    UM Sarajevo: Šta mlade ljude privlači u agencije

    U seriji intervjua koje objavljujemo sa mladim liderima na našem portalu jedna stvar se provlači gotovo kao konstanta: “Došao/došla sam u agenciju na studentsku praksu i tu ostao/ostala.” Sve ukazuje na to da je studentska praksa u agencijama odliačan izvor mladih kadrova. Studenti stiču praksu, a agencije imaju mogućnost za izvrsnu selekciju kadrova. Prije mjesec

  • zajedno-za podrsku-medijima-na-balkanu

    Zajedno za podršku medijima na Balkanu

    Početkom februara je u Sarajevu održan prvi BMAP (Balkan Media Assistance Program) medijski forum pod nazivom “Mediji, tržište i politika: novi izazovi, stare pretnje”. Forum je organizovao u sklopu USAID-ovog Programa podrške medijima Zapadnog Balkana, koji implementira Internews Network uz partnerstvo sa FHI360. Forum je okupio učesnike iz Srbije, Bosne i Hercegovine, Crne Gore,

  • deni

    Deni Ćatović: Nisam ja izabrao digital, digital je izabrao mene

    Deni Ćatović na čelu je Digital media odjela agencija Universal Media Sarajevo u kojoj već pet godina kreira strategije za klijente poput The Coca-Cola Company, Podravka, Carlsberg, Addiko BANK i druge. Diplomirani je ekonomista i školovani gitarista, a svoju je profesionalnu karijeru započeo kao prodavač kancelarijskog materijala. Njegova omiljena riječ je “MOŽE!” MM: Diplomirani ekonomista, gitarista, momak sa iskustvom u prodaji kancelarijskog materijala,

  • a2eae55541

    IPG Mediabrands drugi u svijetu u dobijanju novih klijenata

    Prema ovogodišnjem RECMA izvještaju, agencijska mreža IPG Mediabrands druga je u svijetu po ostvarenom new business-u, odnosno dobijanju novih klijenata. Ovaj uspjeh ostvaren je prije svega zahvaljujući agencijama Initiative i UM koje posluju u okviru IPG Mediabrands. Ove medijske agencije u dobijanju novih klijenata pojedinačno su se na globalnom nivou plasirale na drugo (Initiative),

  • 2b6eab58a2

    Opstaju oni koji se novonastaloj situaciji najbolje prilagode

    Okrugli stol u organizaciji Poslovnog dnevnika na temu marketinga. Sudjelovali su: Nikola Zinic, Darko Bakaric, Mislav Krajac, Marina Culic Fisher,Kresimir Dominic, Anamaria Horacek , Ljiljana Ivosevic. Photo: Petar Glebov/PIXSELL   Predstavnici sedam hrvatskih marketinških i PR aegncija pokušali su odgonetnuti tajnu uspjeha pojedine agencije, tj. što to neke izdvaja u moru istih. Tajni sastojak čini se je u

  • magna um

    50 posto globalnog digitalnog oglašavanja odvija se na mobilnim uređajima

    U posljednjem izvještaju o globalnom tržištu oglašavanja, Magna – istraživačka agencija u okviru IPG Mediabrands, predviđa rast investicija u sferi oglašavanja za 3,7 posto, odnosno na 505 milijardi dolara do kraja 2017. godine. Digitalni mediji prevazišli su televiziju i preuzeli vodstvo u prihodima od oglašavanja. Najvećim dijelom za to je zaslužna prodaja u segmentima

  • home-pic-wp

    UM OTKRIVA REZULTATE WAVE 9 – GLOBALNOG ISTRAŽIVANJA O NAVIKAMA KORISNIKA DRUŠTVENIH MREŽA

      Globalna agencijska mreža UM objavila je po deveti put godišnje rezultate istraživanja o navikama korisnika društvenih medija – Wave. Istraživanje je dalo jasnu poruku: pažnja potrošača je sve kraća i od vitalnog je značaja za sve koji rade u industriji komunikacija i oglašavanja razumjeti koji su životni trenuci kada brand može biti relevantan potrošačima i koje su

  • wp-news12

    ODRŽANA PITCH AKADEMIJA ZA MEDIJSKE AGENCIJE

    U okviru Pitch Akademije, predstavnici IPG Mediabrands mreže održali su u Beogradu trening za regionalne timove agencije UM. Program edukacije vodili su Howard Nead, Chief Growth Officer u IPG Mediabrands i Stefan Burford, Chief Strategy Officer u IPG Mediabrands, koji su tokom proteklih godina značajno doprinIJeli razvoju strateških i multidimenzionalnih rJešenja za klijente networka. „S obzirom na stalne promene u industriji, kontinuirano osvežavanje znanja

  • wp-katarinakostic

    Katarina Kostić: Ako ste mislili da su mediji dosadni grdno se varate

    Katarina Kostić: Ako ste mislili da su mediji dosadni grdno se varate U okviru edukativnog programa AcademIAA, Katarina Kostić, regionalna direktorka razvoja za medijske operacije u okviru UM, održala je predavanje pod nazivom “Zašto je čitav svet opčinjen medijima?”, kojim je otvoren edukativni modul Mediji. “Čast mi je bila da u svet, koji se poslednjih godina

  • wp-biljana_kolakovic1

    BILJANA KOLAKOVIĆ: FORMULA ZA STICANJE POVJERENJA

    TAJNA FORMULA: Bolje razumijevanje podataka, korištenje tehnologije, integracija kreativnih ideja i identificiranje malih, ličnih medijskih trenutaka koji su važni za potrošače. Universal Media (UM) veruje da je zadatak medijske agencije 21. stoljeća da ispriča priču o proizvodu i učini ideju privlačnom i bliskom potrošačima, u isto vrijeme shvatajući sve izazove novih tehnologija. Mi ćemo vam

12