• !hej Tourist tarifa

    HT Eronet

    • !hej Tourist tarifa

      HT Eronet

      HT Eronet je na ljeto 2017. godine predstavio novu ponudu telekomunikacijskih usluga namjenjenu turistima u Bosni i Hercegovini. !hej Tourist paket uključuje internet, SMS i minute razgovora. Cilj kampanje bio je upoznati turistesa tarifom i ohrabriti ih da kupe ovaj paket HT Eronet usluga. Naša primarna ciljna grupa bili su turisti u Bosni i Hercegovini, starosti 26-45. Prosječno vrijeme koje turisti provedu u zemlji je 2,3 dana*, što je zadatak samo učinilo težim. Sve faze procesa donošenja odluke o kupovini moraju se realizovati u izuzetno kratkom periodu. Turisti obično ne koriste većinu lokalnih medija. Kada putuju u inostranstvo, turisti sa sobom nose i navike u konzumaciji medija. Iz tog razloga morali smo pažljivo da odaberemo idealnu kombinaciju lokalnih, regionalnih i globalnih medijskih kanala. Imajući na umu kratak period koji turisti provode u Bosni i Hercegovini, morali smo da kreiramo media mix koji će dosegnuti turiste od momenta kada budu planirali putovanje, do svih popularnih lokacija koje turisti obično posjećuju. Miks kanala obuhvatao je 10 ključnih dodirnih tačaka:

      1. Facebook oglasi namjenjeni onima koji putuju u Bosnu i Hercegovinu* i onima koji se nalaze na Međunarodnom aerodromu Sarajevo**

      * Prva ciljna grupa: Oni koji su označili BiH kao svoju destinciju gdje putuju, a koji žive na udaljenosti većoj od 200km

      ** Druga ciljna grupa: Oni koji se nalaze u radijusu do 1km od Međunarodnog aerodroma Sarajevo

      1. Outdoor i indoor posteri na dolaznim peronima na autobuskim stanicama i aerodromima (sa posebnim fokusom na manje aerodrome, na kojima se nisu mogli koristiti Facebook oglasi)
      2. Oglas na cijeloj strani turističkog magazina „Visit BiH“, koji se distribuira u svim većim turističkim agencijama, hotelima i avio-prevoznicima
      3. Turističke mini info-kartice na recepcijama najposjećenijih hotela i hostela u Sarajevu
      4. FFull screen baneri na mobilnim telefonima postavljeni na besplatnoj Wi-Fi mreži u više od 150 popularnih turističkih HoReCa lokacija u najvećim gradovima BiH, dosegli su 126.000 jedinstvenih korisnika
      5. FFull screen baneri na mobilnim telefonima na mreži internet sajtova u obližnjim zemljama, ali za one korisnike koji pristupaju portalima iz BiH (CTR je bio 11.7%*, prosječan CTR na sličnim pozicijama je 7%))
      6. City bus tours je popularna turistička atrakcija atrakcija u Sarajevu. Distribuirali smo letke dizajnirane kao lepeze, kojima su putnici mogli da se rashlade tokom vrelih ljetnih dana, ali i da saznaju više o !hej Tourist ponudi.
      7. Budući da smo prepoznali značaj virtualnih mapa i da je u toku Sarajevo Film Festival, napravili smo partnerstvo sa Rutmap,online mapom koja se može koristiti i offline. Upravo ovu mapu turisti često preuzimaju kada planiraju putovanje u BiH. Ova aplikacija je intenzivno promovisana tokom filmskog festivala i dosegla je 50.000 korisnika. Bila je u potpunosti brendirana, a sva mjesta prodaje !hej Tourist paketa bila su označena. Brendirane lokacije sadržavale su i sve informacije o usluzi kao i 360° slike prodajnih mjesta. Na ovaj način su turisti lako bili navođeni ka željenim lokacijama.
      8. City light pposteri na mjestima prodaje za one koji su u prolazu.
      9. Kompanijski sajt sadržavao je detaljne informacije o !hej Tourist ponudi. Gotovo sve ostale dodirne tačke vodile su ka sajtu.

      Ukupan budžet kampanje bio je 5-10 puta niži od prosječnih budžeta za kampanje ovog klijenta. OOH kampanja većih razmjera u pograničnim oblastima i na popularnim turističkim destinacijama nije bila izvodljiva u granicama koje je budžet zadao.

      U okviru izuzetno limitiranog budžeta isporučili smo višestruke rezultate.

      Posjeta kompanijskom sajtu bila je 10 puta veća (+1000%)* od uobičajene, što je duplo više (+100%)* nego tokom bilo koje druge kampanje.

      Tokom samo dvije sedmice kampanje, klijent je proizveo dodatnih 250% paketa u odnosu na prvobitni plan.

      Prosječna upotreba paketa usluga bila je visa za 124% u augustu i 83% u septembru nego što je planirano.

      Iz tih razloga pouzdano znamo da su naši korisnici uživali dijeleći online svoje momente i uspomene iz Bosne i Hercegovine.

  • Simply Tastly, UM Beograd

    The Coca-Cola Company

    • Simply Tastly, UM Beograd

      The Coca-Cola Company

      Aplikacija Coca-Cola Simply Tastly:
      Tokom tromjesečne kampanje postigli smo nevjerovatne rezultate, obezbijedili 76.000 preuzimanja mobilne aplikacije Tastly kompanije Coca-Cola i ponudili zauzetim mamama brze i jednostavne recepte za porodične obroke.

      NAGRADE:
      Top 25 kampanja na BalCannesu, Weekend Media Festivalu u Rovinju, 2016.
      Best Mobile na festivalu IAB MIXXA, Srbija 2016.

  • Fanta & Yasserstain, UM Beograd

    The Coca-Cola Company

    • Fanta & Yasserstain, UM Beograd

      The Coca-Cola Company

      Za današnje tinejdžere igra znači nešto sasvim drugo nego prije 20 godina. Za razliku od svojih roditelja ili starije braće i sestara, pod igrom podrazumijevaju prije svega online igrice, chat, instant poruke, Jutjubere, videozapise, fotografije… Fanta je dio njihovog svakodnevnog vremena za igru, i Fanta je prijatelj sa Yasserstainom, najkul ekipom sa YouTubea, pa je i Fanta kul lik!

      NAGRADE:

      Gold, Best social media campaign, SEMPL 2016, Portoroz, Slovenia

  • Superseniors, UM Zagreb

    Zajednički put, Slagalica

    • Superseniors, UM Zagreb

      Zajednički put, Slagalica

      Imali smo zadatak da bez ikakvog budžeta podignemo svijest o dobrotvornim fondacijama  Zajednički put i Slagalica, ali i o sve većem problemu starenja populacije u Hrvatskoj. Naš cilj je bio obrazovati javnost o neophodnosti reintegracije starijih sugrađana u svakodnevni život u Hrvatskoj, kao i dovođenje novih članova i volontera u ove fondacije.
      NAGRADE:
      Top 25 kampanja na BalCannesu, Weekend Media Festivalu u Rovinju, 2016.

  • BMW X1 sDrive, UM Zagreb

    BMW

    • BMW X1 sDrive, UM Zagreb

      BMW

      U teškim ekonomskim vremenima, kada je cijena najbitnija, morali smo poboljšati prodaju i pozvati ciljanu publiku na probnu vožnju. Premašili smo sva očekivanja. Broj probnih vožnji bio je 822% veći od očekivanog, a prodato je i tri puta više automobila nego što je bilo planirano.
      NAGRADE:
      IAB MIXX 2015, Hrvatska, Najbolja medijska strategija

  • Shake & Take App, UM Zagreb

    The Coca-Cola Company

    • Shake & Take App, UM Zagreb

      The Coca-Cola Company

      Kompanija Coca-Cola željela je pomoću zabavne mobilne aplikacije stupiti u kontakt sa tinejdžerima. Da bismo pridobili tinejdžere, morali smo govoriti njihov jezik i biti tamo gdje su i oni, na svim digitalnim medijima. Rezultat je bio odličan! Imali smo 30% više preuzimanja nego što smo prvenstveno planirali!

  • Radosnica, UM Skopje

    Becutan

    • Radosnica, UM Skopje

      Becutan

      Za Becutan, brend za bebe koji postoji više od 20 godina, kreirali smo “Radosnicu”, onlajn spomenar za bebe namijenjen novim generacijama majki. Svi znamo koliko mame vole svoje bebe, ali i koliko vole dijeliti sve i svašta putem društvenih medija, od snimaka ultrazvuka do prvih kupki, odmora i obroka. Njihova beskrajna ljubav i ponos zaslužuju mjesto gdje mogu sakupljati i dijeliti sve svoje uspomene.

  • Superstay Better Skin, UM Sofia

    Maybelline

    • Superstay Better Skin, UM Sofia

      Maybelline

      U svrhu lansiranja novog pudera kompanije Maybelline u Bugarskoj, odabrali smo šest “običnih” Bugarkinja sa različitim načinima života za brend ambasadorice, koje će širiti vijest na svim medijskim kanalima. One su bile heroine lansiranja, čime je Maybelline dokazao da razumije sve dame i njihove posebnosti.

  • Share a Coke, UM Belgrade

    The Coca-Cola Company

    • Share a Coke, UM Belgrade

      The Coca-Cola Company

      Kompanija Coca-Cola je tokom ljeta lansirala personalizirane limenke, pa smo odlučili tinejdžerima dati ljeto koje nikada neće zaboraviti – dali smo im limenke koje mogu dijeliti, ili sa kojima mogu iznenaditi svoje prijatelje i pokloniti im nešto posebno, napravljeno baš za njih te tako doživjeti najbolje ljeto ikada! Srpski tinejdžeri su bili među najaktivnijima u Evropi po broju kreiranih i podijeljenih Coca-Cola sadržaja.

      Nagrade:

      Festival of media trends SEMPL 2013, Portoroz, Slovenia
      “Grand Sempler”
      “Golden Sempler” strategic use of media mix

      http://www.sempl.si